Mål inför ht 2012

lite allmänt sådär inom allt. Det här är inte mål jag strävar efter, dethär är verklighet inom en snar framtid!
 
Min ridning:

- förbättra min sits innom både hoppning och dressyr. Tex räta upp mig mer i dressyren och vara lätt i sadeln mellan hindren och följa häsen bättre i hoppningen. 
- bli mer medveten om hur jag ska reagera i olika situtaioner på hästryggen.
- bli lite mjukare i handen utan att glappa i tygeln.
 
Det e det jag tror kommer bli bättre på så pass kort tid. Självklart finns det massa mer men just detta ska jag fokusera på just nu!
 

Med Jack:

- kunna komma åt honom lite bättre och få fram honom ordentligt.
- hitta en lite stadigare form i alla gångarter.
- nolla en LC i hoppning.
- Våga starta en dressyrtävling. Klass spelar ingen roll!
 
Det e väl vad som känns rimligt innan årskiftet.
 
Skolan:
 
- få C eller högre i allt utom idrott. Där räcker det med ett D.
- hitta motivation så jag ORKAR  jobba ordentligt hela terminen.
- få minst ett A i nåt ämne.
 
Ska verkligen FÖRSÖKA den här terminen!
 

Jaa det är väl det jag har tänkt mig nu i alla fall!
 
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Sandra M

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett superfint schabrak från Schockemöhle Sports!!! Kolla in tävlingen och delta :D

2012-08-23 @ 12:00:55
URL: http://www.smalmborg.blogg.se
Postat av: Martina- Retard Riders

Härliga och sunda mål :) Kolla gärna in på vår hästblogg, massa update om just HÄST! <3

2012-08-23 @ 12:10:11
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: Matilda E

Jättefin header! Log när jag såg den 8)
Fin blogg oxå.
Kolla gärna min och ksk komentera?

2012-08-23 @ 12:15:29
URL: http://Pussmulen.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0