"långsiktigt mål med Jack"

Hmm.. SM och Baltic? Hahahah nej just kidding, så långt blir det nog inte riktigt haha!

Ska jag vara ärlig har jag faktiskt inte tänkt på de långsiktiga målen. Har så svårt för sånt. Sätter oftast alldelles för höga mål och blir besviken när jag inte når dem. Men såklart har jag väl "drömmar".

Om jag fick drömma lite skulle jag nog säga (tävlingsmässigt) att nolla en regional LB i hoppning. Känns helt galet svårt så jag har det som en dröm. Skillnaden mellan dröm och mål är att ett mål har man bestämt att man ska klara och en dröm är något man lite löst strävar efter. Men för att återgå till ämnet så i dressyren skulle jag säga att min dröm är att rida en LB1 på över 60%. Det skulle vara sjukt grymt med tanke på att han inte är nån dressyrhäst och jag är verkligen ingen dressyrryttare ;)


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0