Klara och Sannie <3

Så himla fina. Helt klart ett av mina favoritekipage att både kolla på, hjälpa och fota!
 
lite bilder på dom som jag inte visat här förut:
 
HUR fina är dom inte liksom?

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Tova - Ponnysmurfarnas ♥

Ååååh är det inte lilla Sannie som stod ute på Elfviks Ridskola för några år sedan? :') Hon var den första häst jag red utan ledare på, den första häst jag galopperade på (trots att det bara var några steg), den första hästen jag red ut på, den första häst jag hoppade på osv osv. Kan ju säga att hon betyder en hel del för mig! :D

Så söt är hon dessutom... <3

2012-08-25 @ 11:24:11
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: agnes

Jättefina!!

2012-08-25 @ 12:06:01
Postat av: Anonym

Emma vad fina bilder.Kan du skicka dom till mig?
Tova:Vad kul att höra att nån har ridit henne.Hin var min första ponny.Har haft henne i två och ett halvt år.Hon är världens BÄSTA ponny!Kolla gärna in på min och min kompis blogg:www.mfkl.blogg.se där finns mer bilder mm.Föresten Emma du är världens bästa fotograf,hästskötare och kompis!!!

2012-08-25 @ 13:39:29
URL: http://www.mfkl.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0