Jag vet att jag uppdaterar fett dåligt..

Men det är så svårt när jag mår så dåligt. Det blir liksom inga vettiga inlägg. Jag får ingen inspiration av att ligga på soffan hela dan. Och när jag väl kommer på nåt går det verkligen inte att få ner tankarna på papper. Förhoppningsvis så blir det skola imorn. Men jag mår alltid bättre på eftermiddan och sen på morgonen känns allt skit -.-

Aja ska ju ändå tidsinställa till imorn så vi gör såhär: Det är ju lite av en trend i bloggvärlden just nu med "sätt rubriken. Det innebär helt enkelt att ni kommer på en rubrik och sen skriver jag det första jag kommer att tänka på när jag ser rubriken. Rubrikerna kan vara hur många ni vill (ju fler desto bättre, det blir ju fler inlägg då) och handla om vad ni vill. Tex "min första favoritponny" "varför jag började rida" "min favoritaffär" "min största skräck" osv osv osv. Fantasin är det ända som sätter gränser. Kommentera era rubriker!

Tänkte att ni kanske ville ha frågestund också, det va ju ett tag sen ;) men vill ni det?


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Lovis

"det bästa med Jack" "långsiktigt mål med Jack"

2012-08-29 @ 16:47:52
Postat av: Anonym

Första gången när jag träffade och red Pikkan

2012-08-29 @ 17:11:11
Postat av: agnes

Jaaaaa!!!!!!!

2012-08-29 @ 18:42:31
Postat av: Alice

"den absoluta lyckan"

2012-08-29 @ 19:27:11
Postat av: Tilde

"finaste ponnin"
"min fantastiska resa med Pajazzo"(stavnning)

2012-08-29 @ 20:52:20
Postat av: Linnea

Mia!
Snälla snälla Emma mång vill se mer bilder på henne

2012-08-29 @ 21:16:20
Postat av: Anonym

"värsta ponnyn"
"mina år på ridskolan"

2012-08-31 @ 20:50:23

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0