Hahahah say whaat?

Har fått en del kommentarer på mitt inlägg igår "vem e jag" om att jag borde be en kompis skriva om mig. Dom kom publicerades efter varann eftersom jag godkände allihop samtidigt. Sen strider skulle va samma person som skrivit alla kommentarer är inte sant, har sett IPnumrena och ser att det är olika personer. Kan inte se VEM det är (asså det GÅR att spåra, men det e fett drygt) men kan se att det är olika eftersom varje dator har ett eget IP. Sen du som skrev att det va JAG som hade skrivit dom, get a life haha. Du kommenterar anonymt också? Jvla fegis! Klart som fan att jag inte sitter och kommenterar min egen blogg? Blöööööh vad arg jag blir! Sorry till er goa bloggläsare men blir så irriterad på efterblivna människor bara hehe ;)


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Anonym

Menade inget illa ju haha, men tyckte bara att det såg konstigt ut. Men snällt att du kallar din läsare för efterbliven osv ;) Man behöver inte döma pga en liten kommentar :)
men iaf gillar din blogg.

Svar: vad kul att du gillar min blogg! Men du, om en läsare påstår att jag kommenterar min blogg lär den väl va liiiite efterbliven! Har defintivt inte tid med sån strunt! Och att du kommenterar anonymt i en sånhär "situation" e sjukt fegt!
Emma Sandström

2012-08-10 @ 21:57:24
Postat av: Amanda

Bevisa för dem att det är olika IP numer så är det ingen risk att de anklaga dig för något mer! Eller skit i dem men det kan vara svårt ibland..

2012-08-10 @ 22:34:39
URL: http://canonislife.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0