Finally fredag!

Vilket såklart betyder lite utvärdering av veckan som gått. Hahah det blev inte riiiktigt som planerat men det har blivit bra i alla fall!
 
Måndag: Rida Jack. En tur i skogen kör vi nog på. yes en tur i skogen blev det.
Tisdag: Rida Jack, Sugen på barbacka i skogen.. Hahah här blev det markarbete.
Onsdag: Rida Jack, Dressyr skulle nog inte skada, men på ängen isf ;)  Red ut och han kändes fiiin!
Torsdag: Utvecklingssamtal. Rida Jack, Konditionsträning på travbanan skulle va najs. Här hann jag inte..
Fredag: Skolstart. Rida Jack, lite markarbete blir nog rätt bra!  Det blev en lugn uteritt..
 
Helgen ser väl inte så konstig ut. Skulle ha åkt till Hööks imorn men det blir på söndag istället. 
Lördag: Stallet. Rida ut tror jag. Kanske dressyr på ängen.
Söndag: Först Hööks/Horze/Sthlm ridsport. Sen vidare till stallet och hoppträna. Sjukt taggad till det!
 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Marina - Ryttare

Hej, hoppas du får en fortsatt grym kväll ! Skulle vara jättekul om du ville kika in på min blogg, försöker slå besöksrekordet som är 306. Betyder om du klickar in, kram ♥

www.meagaiin.bloggplatsen.se

2012-08-24 @ 22:18:31
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0