Drygat lite på ridskolan idag.

Gjorde absolut INGENTING vettigt haha. Vi hängde lite som vi alltid gjort förut. Fattar inte att jag tyckte det va kul att sitta och "hänga" i cafeterian förut. Nä men jag har väl mognat lite eller vad man ska säga. Är iaf fett nöjd med mitt val att bli "privatryttare". Sen är stämningen på ridskolan fett aaaaakwaaard! Allting är såå förändrat. Måste dra dit när lektionerna kommit igång och allt vanligt folk är där. Hoppas så IN I NORDEN att Sannie på nåt mirakulöst sätt skulle kunna få stå kvar på Lilla. Wellwell dethär inlägget blev fett flummigt utan mening men aja, det är lite så det är just nu. Hittade btw ett hyfsat ridtäcke i ull som skänktes bort. Brunt med vita rutor. Inte jättevackert men det e fett snyggt med ridtäcke på höst/vinter!


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: nikita

haha känner igen den där lilla hästen från riskolan :)

2012-08-10 @ 17:10:51
URL: http://www.nikitagranlund.blogg.se

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0