Såå ridsugen!

Gaash jag blir galen på den här halsflussen! Jag mår bra men eftersom jag smittar så måste jag vara hemma. Så himla frustrerande, blir galen! Sen är jag riktigt sugen på ett ordentligt träningspass och verkligen kämpa my ass off haha! Minns känslan när jag red på ridskolan och man längtade hela veckan för att få rida och man kännde sig så maktlös eftersom man ville men inte kunde. Exakt så är det när man är sjukt. Well, ska sluta gnälla och få ner lite vettiga ord till tidsnställda inför helgen? Nån som har nåt förslag? Kom på nåt kul jag kan skriva om haha! Jag är sjukt motiverad just nu men som sagt så har jag inget överflöd av ideer. Så think outside the box, kom  på nåt helt annorlunda jag kan skriva om? Eller nåt ni velat läsa länge? Just tell me!

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Felicia

Shit va fin bild å hästen e riktigt fin också! :D

2012-10-11 @ 20:21:39
Postat av: Anonym

Skriv om kosmetikatester på djur:) ok/inte ok..?

2012-10-11 @ 20:42:57
Postat av: Agnes

Sååå fin bild!

2012-10-12 @ 07:56:14

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0