Svar på kommentar (:

Har fått lite fråge-kommentarer på sistone och tänkte att det va dags att svara ;)

1. Är det Jack du ska provrida? (flera som frågat)
Ja det ska jag :)

2. Varför är det sista gången du rider Pajazzo? Han ska skickas tillbaka till sin ägare, Aud på Karlshem.

3. Ska du börja på ridskolan igen eller leta ny häst?
Blää för ridskolan! Leta ny häst blire ;) har ju en provridning fixad och sen lite folk jag ska kolla med om det inte går nå bra.

4. Vart har du köpt fin bikini?
Tror jag har svarat på en liknande kommentar förut.. Men e inte säker så jag gör det igen, överdelen e från Cubus och underdelen från H&M :)

/Emma<3
Jag och finaste ute i hagen idag ;)<3


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Lina Holgersson

Svar; Ja, verkligen :) Måste ju hela tiden anpassa sig till ägarens önskemål osv.

Men jag får se det som att det ändå är härligt att jag kan rida mycket trots att jag inte har egen häst.

2012-06-11 @ 22:46:49
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0