Varit ute vid sommarhage idag :)

Fotade lite och så, inget speciellt. Lärde mig lite om att fota med manuella inställningar. Drog hem till Amanda sen men hon blev illamående när vi var på hundpromenad så jag gick hem till mamma sen kom pappa och hämtade mig. Fett meningslöst inlägg men ni kanske ville veta att jag lever? ;) har nån nåt kul tips på vad jag kan skriva/göra? Tänkte ev ett videoinlägg, men vet inte vad jag ska babbla om Hahah... Fortsätt kommentera bildbombsinlägget! Ligger lika på typ alla grejer så kör! :D<3


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Felicia

sorry att jag stalkar dig men kanske skriva ett inlägg om en idol du har? :)

2012-07-28 @ 20:57:18
Postat av: Tove

Acceptera vänförfrågan på fb?:)

2012-07-29 @ 10:36:45

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0