Träningarna idag :D

Första träningen var markarbete för Elisabet. Det gick ganska bra. Han blir ju lite mer taggad då. Men vi red lite travbommar på båge, en serie och nåt litet mer. Som vanligt kom han igång efter lite galopp och så. Vi kom fel i serien så där fick jag typ sämsta känslan ever men i övrigt är jag nöjd ;) Nästa träning var dressyr. Hemlig tränare^^ vi gissade och gissade men ingen av dom vuxna sa nåt. En av mina och Klaras gissningar var rätt! I alla fall så gjorde vi hästarna lite extra dressyriga med lindor och matchande schabrak. Några satsade extra och hade vita grejer och sen knoppar o allt.. Själva träningen gick bra! Det var dressyrdomaren Fia Klarbrant (tror hon stavas så) som hade program träning. I min grupp var det jag, Klara/Nessie, Nea/Sannie och vi tränade LC:1. Jag lärde mig fett mycket. Hon va noggrann och gick inte vidare förens ett moment satt helt perfekt. Det kändes väldigt bra men han var inte helt igång. Antagligen trött sen förmiddagspasset. Jag e jättenöjd och vill verkligen träna för Fia fler gånger! Nämen om man skulle gå ut till ponnystona nudå! See ya! Kommentera massa inlägg nudå så får ni lite update imorn efter hoppningen (y) /Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0