Svar this or that del 1

Mer kommer snart så fortsätt kommentera :D
 
 
Isglass/Vaniljglass 
Flera okej kompisar/En riktigt nära
Dressyr/Hoppning
Blogg.se/Devote/Nattstad
Blondie/Brownie (på mig alltså)
Jack/Pickan
Kingsland/JW
JLV/Nicholai Hollesen
PA1/PA2/PA3 (den ända jag hunnit se......)
GPA/Wellington 
Fest/Stallet
Skimmel/Svart (tycker att båda färgerna är finast, men det går inte att hålla en skimmel vit)
Fux/Brun
GG schabrak/JW schabrak
Hööks/Sthlm ridsport/Horze
Fb/Insta
:)
 
Höst/vår
A-ponny/B-ponny
C-ponny/D-ponny
Skäck/isabell
How I met your mother/Jims värld
Gossip Girl/Desperate Housewives (<3333333)
Jack/Sannie (det är omöjligt att välja. Visst älskar jag Sannie mest, men jag behöver båda på olika sätt. Som att välja mellan vatten och luft. Efter ett tag med den ena inser du att du behöver den andra också. Kort sagt, behövs båda <3)

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0