red ut på en taggad Jack idag!

Han va pigg och allmänt rolig! Blir så glad när jag rider ut på honom, för han blirverkligen en annan häst! Red tillsammans med Tilde/Herkules och Tova/Chayenne (ingen aaaning hur nån av dom stavas :P ). Vi red nån sväng på en grusväg och sen lite ridning nere i sandtaget. Jack tappade all energi..
 
 
lite av sandtaget uppifrån! Vi red lite åt höger (syns inte på bilden) och galoppbacken e rakt bakom träden ;)
 
 
 
Men sen började vi hoppa ett litet mini-skutt-hinder och efter ett par gånger i trav och nån i galopp blev han taggad. Lyckades till och med  göra en hyfsat snygg fattning från skritt. Hade hela tiden en najs känsla mot hindret (för att vara Jack) men transportsträckorna när vi skulle till hindret igen blev lite jobbiga för oss båda. 
 
När vi red hem sen galopperade vi upp för en awesome galoppbacke i sand som e rätt "platt". Tilde ba "jag släpper han i backen!". Jag trodde vi skulle galoppera en ANING fortare, men vi typ flög fram asfort!
 
Det e känlsan jag hade idag jag vill ha på banan. För det när det går såhär som vi har askul! Imorn taggar vi troligtvis lite hoppning hemma på banan (y)
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0