outfit!

Hittade massa outfits jag gjorde när jag bloggade på medryttarnas.webblogg.se här får ni fyra av dom :)
Den här outfiten tycker jag är sjuuukt gullig! Perfekt på en vit c eller d-ponny!
 
 
Schabrak: Horze och kostar just nu (det är på rea) 233 kr.
Luva: Också Horze ock den kostar 129 kr.
Träns: Fanns på Hööks men nu är modellen lite annorlunda (stenar på nosgrimman) det nya kostar iaf 399 kr.
Piké: Fanns på Horze men just nu har de en liknande modell (nääästan likadan) den ligger på ca 200 kr.
Benskydd: Från Hööks och de kostar 189 kr. Finns även matchande bakskydd.
Ridspö: Hööks 69 kr.
Hoppsadel: Denna sadel (Cortez Gold Medal) är från Hööks och kostar 9579 kr.
Ridstövlar: Mountain Horse Young Rider. Vet inte vad de kostade, köpte mina (nya) på Tradera för 1399 kr.
Tyglar: Från Hööks för 129 kr.
Ländtäcke: Hööks för 299 kr. Just nu finns det bara i äppelgrön ;)


Den här på en viss mörkbrun b-ponny
: Hööks Stövlar 1299 kr
Träns: Hööks rea 199 kr (förr 399 kr)
Schabrak: Fanns på hööks men hittar det inte (bilden hade jag sparad på datorn), liknande finns..
Hoppspö: Hööks 69 kr
Benskydd (fram): Hööks 189 kr (finns även helrosa)
Benskydd (bak): Hööks 159 kr (finns också helrosa)
Piké: Spooks riding 498 kr.
 
Den här är lite mer Stilren och passar på vilken häst/större ponny som helst.
Schabrak: Schockemöhle
Pannband: Hööks
Lindor: Schockemöhle
Ridbyxor: Mountain Horse!
Ridstövlar: Mountain horse scs3
Har tyvärr inte koll på priserna :/
Den här är också väldigt stilren och enkel :)
Schabrak:  Hööks
Lindor: Hööks
Handskar: Horze
Pannband: Hööks
Strumpor: Kingsland
Ridbyxor: John Withaker
Piké: H&M
Ingen koll på priserna här heller hehe..
 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0