Min idol :)

Asså jag har ingen idol. Jag skulle mer säga en förebild. Idol för mig är nån som sjunger som man gillar. Tex så älskaaar jag One Directions musik, men jag ser inte upp till dom på DET sättet. Men om vi ska snacka förebild, vilket jag tror du menar, skulle jag säga Nellie Berntsson utan att blinka. Det finns inte många jag ser upp till på DET sättet, som inspirerar mig varje dag och får mig att vilja bli en bättre person och fortsätta kämpa även när det går emot. Hon har visat mig att ALLA kan på ett eller annat sätt nå sina mål, följa sina drömmar. Hon är 12 år och har saker som en vuxen bara skulle kunna drömma om! Jag har läst Nellies blogg sen Januari och jag BER Nellie, sluta aldrig! Jag kollade in på hennes blogg för typ ett år sen och gillade inte alls det jag såg. Tyckte hon va en liten fjortis som inte hade nåt att tillföra mig, liksom hon är 2 år yngre än mig? Men i januari klickade jag in och läste på riktigt. Jag var fast! Jag skaffade Bloglovin för att inte missa ett ord av det hon skrev! Jag har alltså gått från att tycka att hon är en liten snorunge till att älska henne och det hon gör. Jag ser upp till Nellie på alla plan men vill inte bli nån wannabe. Nope, man inspireras och gör om till sitt eget. Kopiera rakt av är så 2010 ;) Nellie gör det hon älskar och brinner för även fast andra försöker trycka mer henne. Sen att Nellie är så stark och trygg i sig själv att det bara rinner av henne är beundransvärt! Har längtat sen januari för att få träffa henne och nu finally ska jag träffa henne på SM :D


Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0