Min DRÖMoutfit :)

Om nån skulle ge mig ett bankkonto med obegränsade pengar att köpa en tävlingsoutfit (hoppning) skulle resultatet bli nånting sånthär: 
Hjälm: En svart GPA air speed tone on tone. Sjuuukt jävla snygg och värkar asskön. Något saftig prislapp dock, runt 6200:-
Väst: Här e jag tråååkig och kör stilrent på en asskön racesafe.. 2700:-
Kavaj:  E så jävla in love med Spookskavajen, så en svart Spooks. Det e min typ högsta önskan efter en egen häst haha. Den kostar ca 3000:-
Stövlar: Får bli ett par Tretorne som matchar kavajen. Dessa kostar omkring 3000:-
Ridbyxor: Skulle seriöst typ DÖDA (okej inte riktigt då men) för ett par mountain horse. Vita. Så jääävla snygga. Please ge mig! Kostar "bara" 999:-
Strumpor: Rosa Kingsland i nylon. Kostar ca 150:-
Benskydd: Här kör vi mainstream med ett par svarta Veredus. Kostar mellan 1000-1500:- 
Schabrak: Okej nu kör vi på det viktigaste haha. Vi säger att det e Sannie så jag vet hur det ska matchas ;) Hade utan tvekan tagit det rosa GG schabraket. Asså fatta stilren matchning eftersom dom två smala kantbanden e svarta och vita precis som resten av outfiten. Ca 500:-
Luva: ofc ska det matchas med luva! En GG som hör till schabraket. Denna hittar jag inget pris för men tippar på att den oftast säljs tsm med scgabraket..
Förbygel: Från Hööks eftersom att allt inte kan vara flashiga märkesgrejer haha. 700:-
Träns: Nu kör vi gulligt B-ponny med ett Pullar som FANNS på Hööks förut.. 
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0