MIN blogg..

Det här e MIN blogg! Det e nåt en del människor måste respektera. Jag har några sjukt gulliga läsare som alltid får mig på bra humör med sina fina komentarer. För er tar det två minuter av era liv att skriva en lliten kommentar, men jag kan gå runt en hel dag med den där kommentaren som "ditt hår e så vackert" "du fotar asbra" "sjukt fin blogg" "du skriver jättebra inlägg" osv i tankarna. Om inte mer. Men ni förstår ;) Älskar att logga  in på blogg.se och ha 10 nya såna kommentarer. Och jag försöker alltid kommentera tillbaka, så lämna din bloggadress i url-fältet så får du nåt fint tillbaka liksom.
 
För en del kankse min blogg e tiny little med mina ca 50 unika om dan, men för mig är den lika stor som tex Nellie Berntssons e för henne. Jag vet ju got och väl att jag inte har så mycket att komma med jämfört med hennes 120 000 klick om dan, men jag tycker om att blogga och jag säger bara att statistiken är en siffra liksom, inte ett färdigt omdöme på hur du är som bloggare! Så skit i vad alla andra säger, blogga om exakt det du vill, för nu jävlar kör vi! :D
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0