kom nyss hem från jack :)

Vi hoppade lite idag :) Jack va seg som jag vet inte vad! Det gick inte äns att få till en bra fattning.. Efter mycket kämpande lyckades vi få till en bra galopp och han bjöd på hindren. Det va liksom lycka när jag fick ta tag i honom för att sakta av och byta galopp och han liksom ville kasta sig in i galoppen ;)  Vi hoppade ett räcke som låg på 70cm och en oxer på 75cm. Sista språnget på oxern vart  jävligt najs fö att vara Jack! Ända problemet är att jag faller fram lite efter hindret men det försöker jag jobba på ;)
 
Blev inge bad tyvärr.. Men ev på Onsdag ska vi väl försöka dra oss ner till sjön och isf bildbombar jag (Emilia ;) 
 
Haha men aja C ya ;)

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0