Hiss&Diss

-Min hjälm! Sate vad skön den är att rida i! Älskar den och skulle inte byta den mot nån ann hjälm. Eller jo,  en JW eller GPA..
 
-Att det är 38 dagar kvar på sommarlovet! Det är mer än halva! Det har gått 34 dagar ;)
 
-Gulliga bloggläsare som kommenterar sjukt fina saker. Det är ni som får mig att orka.
 
-Att det är cpfint väder ute eller iaf nu när jag skriver! Vet inte hur det är sen när ni läser iofs ;)
 
-Folk som messar utan smileysar. Blir så irriterad! Liksom man vet inte vilken "ton" dom har och allt dom skriver låter kallt och hårt. Skärpning!
 
-Bitchiga hästägare.  Hatar ägare som inte är trevliga mot sina medryttare! Liksom Hallå? Medryttaren gör ägaren en TJÄNST och betalar för det! Och dom flesta ägare tycks tro att medryttaren vill skada hästen men i själva verket är medryttaren oftast försiktigare och nogrannare än ägaren. Själv har jag bara råkat ut för en sån en gång. Då red jag en viss liten skimmelvalack..
 
-Blogg.se appen. Visst, det e bra att den funkar men jag skulle uppskatta om den slutade fucka upp mina inlägg genom att förstöra styckesindelningen, göra så att varje bild laddas upp flera gånger, lägga in konstiga tecken i mina texter osv. Och jag skulle bli glad om man inte behövde wifi för att ladda upp en bild!
 
-Att vara hungrig i stallet och inte ha nån mat med sig. Fetaste DISSEN på det!
 
Yees detta blev ett sjuukt random inlägg, I know ;)
 
 

Vad andra tyckte om inlägget

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0