chillar framför Gossip Girl :)

Har typ inte gjort nånting idag, asskönt! Har städat lite hemma för att tjäna pengar till Hööks-rean. Kollat lite random på tv och sådär. Just nu äre Gossip Girl. Helt klart ett typiskt Emma-program haha. Snygga killar, snygga kläder och rätt mycket drama.
Har fått frågor om vad jag gillar för tvprogram. Måste nog säga att jag har väldigt många olika favoriter, men här e väl de jag alltid kolllar:
Top Model
Desperate Housewifes
Housewifes of Beverly Hills
Simpsons
Gossip Girl
Project Runway
Ponniakuteeen

Medans jag ändå håller på kan jag väl passa på att svara på en fråga jag fått ett par gånger, vilka bloggar jag läser och varför. Dessa e mina absolut favoritbloggar, men jag läser andra också:
NellieBerntsson.se sjukt grym tjej som gör sin grej och skiter i vad allaandra tycker. 
LinnOlsson.se asbra förebild som ger jättemycket tips för att hjälpa en att nå sina mål.
PlayLoveLearn.blogspot.se varje gång man klickar in här får man sig en riktig tankeställare över hur vi tar hand om våra hästar.
Ponnysanning.se för att hålla mig uppdaterad om vad som händer in da horseworld ;)
Nån som vill läsa om nåt speciellt? O glöm inte frågestunden! 

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Paulina

Tusen tack för länkningen! Fin blogg du har! :D

2012-07-11 @ 16:14:42

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0