Blablabla..

Anledningen till att jag inte uppdaterat så bra på sistone är att jag inte varit i stallet och därav inte haft nåt att skriva om, helt enkelt. Sen har jag ju inte kunnat lägga upp bilder eftersom internetuppkopplingen e för seg här men imorn förmiddag åker jag hem och då blire andra bullar! Sannie-deepshitet kommer snart, det ligger halvfärdigt som en anteckning i min mobil och ska snaaart skriva klart det, men det e sjuuukt långt ;) Har btw hittat vad jag skrev i min dagbok samma dag som jag red Sannie för första gången.. Nån som vill läsa? /Emma<3


Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Agnes

Längtar!!! Jag vill GÄRNA höra det där med Sannie! :)

2012-07-13 @ 19:01:42
Postat av: Agnes

Längtar!!! Jag vill GÄRNA höra det där med Sannie! :)

2012-07-13 @ 19:01:44
Postat av: Alice

Jaaaaaaaa!!!!:)))))))

2012-07-13 @ 21:05:36

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0