bästavän.. <3

jag älskar min bästavän. Hon e så jå jävla bäst! ärligt, utan henne hade jag inte pallat allt det här. Även om vi inte alltid har massa deeptalk så får hon mig på så bra humör. Men om det är nåt vet jag att hon alltid finns där, precis som jag alltid finns för henne <3 Såklart jag har många nära vänner som betyder massa, för man behöver alla på olika sätt.. I alla fall, du vet vem du är..  ;) Love yaa <3
 
 
några awesome quotes som passar in perfectly till dethär:
 
ett väldig random och designmässigt fult inlägg, men jag behövde skriva det! och bilderna e screenshotade i min iPhone och sen mejlade till datorn, nerladdade och uppladde hit så jag sket i att storleken blev olika. Lev med det.

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Lina och Ellen:D

Hej Emma! Först vill vi säga att vi älskar din blogg! Du skriver så bra inlägg och man förstår vad du vill!
Vi heter Ellen och lina och har ett litet "intresse", vi samlar på bästa kompisar;p lite konstigt kanske, men det e faktiskt väldigt kul!:D så nu vill vi veta: vad heter DIN bästa kompis? Du behöver såklart inte svara men vi är tacksamma för svar!
Kram Lina och Ellen:-)

2012-07-02 @ 10:25:26

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0