15 random saker du inte visste om mig!

*Jag har skilda föräldrar. Ett år sen dom skilde sig.
*Jag håller på att bli rödhårig. Sakta men säkert.. Så det blir färgning när jag kommer hem från ridlägret!
*Jag blir lätt arg och när jag är arg blir jag bitchig.
*Jag är ALLTID hungrig. Spelar ingen roll hur mycket jag äter.
*Förut var jag fett sportig och vältränad. Men sen när jag slutade på innebandyn blev jag precis som alla andra..
*Jag har fett störd humor haha..
*Jag har haft lugg o.O
*Jag är bortskämd, men på fel sätt.. Jag får massa kläder och tv:grejer osv men med hästgrejer är det annat..
*Jag är beroende av min iPhone...
*...och att köpa skal till den. Jag har 6 olika skal men i två av dom kan man ha bilder i och jag har 4 bilder vilket blir 8 skal. Alltså kan jag ha 14 olika stilar på min mobil ;)
*Jag älskar Loka, Ramlösa. bonaQua osv.
*Jag är BEROENDE av Desperate Housewives. BÄSTA ever!
*Mina förebilder är Nellie Berntsson (så jääävla cool brud, alla borde inspireras av henne) och Paulina playlovelearn.blogspot.com (sjuuukt duktig tjej. Lär mig nåt nytt varje gångjag klickar in där).
* Jag hatar kläder som sitter åt i armhålorna!
*Jag älskar att läsa!

Vad andra tyckte om inlägget
Postat av: Alice

Haha så sant! Fast den där med bortskämd är lite på skoj lr hur...;)))))

2012-07-21 @ 21:10:01

Kommenteraa!

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Skriv din bloggadress så jag kan checka din blogg:

Det ville ha sagt:

Trackback


RSS 2.0